piątek, 14 sierpnia 2015

Music ist my life!

Witajcie


Muzyka jest dla mnie niezwykle wazna. Pomaga mi w kazdej dziedzinie mojego zycia. Towarzyszy mi..... tak naprawde wszedzie! Dlatego postanowiłam stworzyc dla Was tego posta. Moje odkrycia muzyczne, najlepsze hity na mojej komórce i moje come back hity!



Zaczynamy?



Jestem w pewnym sensie uzalezniona od Youtube, a to tylko dlatego ze czesto ogladam moje ulubione Youtube'rki. takie jak Karoline z Stylizacji czy Ewe Red Lipstick Monster.



Przegladajac tak wiec service YT natknełam sie na pewien teledysk. Wielu moze to zdziwic ale tak mi sie ta piosenka spodobała ze zakochałam sie w..... koreanskim popie! 

Taneczna muzyka, fajny beat..... nie sposob sie nie zakochac!!


Pierwszy hit jaki odkryłam

 JS & HYUNA - Trouble Maker.





Ten duet daje naprawde daje czadu!
Swietny beat, taneczny rytm. Uwielbiam ten hit. Ich drugi hit NOW jest tak samo niesamowity jak i Troube Maker.








Now - Troublemaker


















I tak sluchajac JS & Hyuna trafilam na koraanski Girlband z wielka energia! 4 piekne dziewczeta z mocnym beatem podbily moje serduszko!!!


2NE1 - I Am The Best






Ta piosenka I am the Best naprawde podnosi mnie na duchu...

Egoistyczna piosenka, mowiaca o tym ze my kobiety jestesmy piekne i silne!!!









Mimo ze nie jestem fanka rapu polubilam dwie ciekwe piosenki.

Pierwsza  tych posenek jest autorstwa KC Rebell. Miałam przyjemnosc byc jego konercie  i wpadla mi w ucho jedna bardzo fajna piosenka!

KC Rebell RAP REBELLUTION          Szczegolnie refren wpad mi w ucho!
















Rapowe trio w wykonaniu Kc Rebell, Major i Kollegah wprawia naprawde w dobry nastroj!

Przedstawiam wam KC Rebell feat. Kollegah & Majoe EGOIST

















Wspomnienia wraz z piosenkami rozgrzewaja serce dlatego znowu w ucho wpadla mi Republika z piosenka Mamona

Republika - Mamona
























Jest jeszcze wiele innych zajebistych piosenek. Jak na razie przedstawilam wam te które akurat slucham bez przerw.


Polecacie cos fajnego? Ukochane piosenki?


Do zobaczenia !

2 komentarze: