środa, 6 maja 2015

Powitanie

Czesc!! 


Czesto dostawalam zapytania dlaczego prowadze bloga tylko po niemiecku. Robie to dlatego ze Rossmann na terenie Niemiec wymaga ode mnie postow w jezyku niemieckim.


Dlugo myslalam o tym i postanowilam zrobic osobnego bloga po polsku.

Licze na Wasze wsparcie

Blogowanie zawsze bylo moim marzeniem.  Zawsze zazdroscilam kolezankom, ktore prowadzily piekne, kolorowe strony. Zazdrościlam im tych wszystkich "fanow" tak zaciekle czytajacyh ich posty.


Miałam okazje czytać te posty, te blogi których tak zazdrościłam. Nie były to blogi, które mówiły o pasji, o hobby, o zainteresowaniach, lecz była to zwykła pisanina mówiąca o tym jak pewien chłopak na szkolnej przerwie się wygłupial.... albo że mama nie kupiła wymarzonej bluzki z AC/DC.


I wtedy zrozumiałam. Nie bylam dojrzała aby prowadzic takiego bloga. Poprostu uświadomiłam sobie,że nie wiedziałam bym o czym miałam bym pisac. Podejrzewam,że w tamtym czasie(czytaj wiek 13-15 lat) mój blog byłby podobnym zbiorem wpisow o tematyce jak trudna jest szkoła, jak nie moge dac sobie rady z rówieśnikami itd.... Moj blog nie zawieral by mojej pasji, jaka jest moda,uroda, piercing, lecz byłby zwykłym internetowym pamiętnikiem o trudach życia.


Teraz jestem młoda, dojrzałą kobietą,która ma cel w życiu oraz pasje. Podobnie jak miliony nastolatków mierzyłam sie z dorastaniem, buntowałam się, ale jak kazdemu kiedyś to mija.

Wiem o czym chce pisać i czym chce się ze swoja publiką dzielic. 
A chce się dzielic moja pasja;zamiłowaniem do mody, kosmetykow i piercingu. Chce się podzielic tym,jak wygląda moje zycie tu w Niemczech. Jak wygladaja moje studia, które bardzo lubie.
Pragne włożyc całe serce w tego bloga, i mam taka cicha nadzieje, iz ktoś moje zaanganżowanie doceni.

Zatem życze miłego czytania.


P.S.

Jeszcze dzis wrzuce post z opisem mojej skromnej osoby. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz