środa, 6 maja 2015

A oto i Ja!



Witajcie

Tak jak obiecałam napisze posta, w którym opisze siebie. Nie rzucam słów na wiatr, więc spełniam złożoną obetnice.

A oto i ja!!Mam na imię Sara. Mam prawie 22 lata i jestem studetką pierwszego roku Chemii.
Studiuje i mieszkam na chwile obecna na terenie Niemiec.
Pasjonuje się modą,piercingmi,kosmetykami, książkami,zwierzaczkami.
Kocham spacery ze swoimi pupilami,poznawac nowych ludzi oraz uczyc sie nowości.
Swoje serce skradła również muzyka towarzysząca mi przez wiekszość mojego czasu.
Lubie również ogladac filmy, które zastępują mi książki w ponure dni, kiedy pragne się zrelaksowac.
Gdy nie czytam książek i nie oglądam filmow poszerzam swoją wiedze w różnych dziedzinach.


Życzę miłego czytania.
Do zobacznenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz