piątek, 22 maja 2015

Rozpieszczania nie ma konca....

Witajcie moje Kochane

Dziś w domu czekała na mnie niespodzianka... Gdy zaintrygowana wróciłam do domu zobaczyłam małą niewinną paczke. Spojrzałam  na adresata. I tu niespodzianka!! To Rossmann poraz kolejny  postanowił mnie rozpieścić. Jak? o tym poniżej!!



W paczce znalazłam list od Rossmanna z informacja co wygrałam.
A wygrałam żel pod prysznic z firmy Dove Go Fresh Revitalize z mandarynką oraz z kwiatem garndenii







. Do zestawu dołaczyli rownież myjke Dove.










 Zaciekawiona połączeniem mandarynki i kwiatu gardenii powąchałam to cudooo............. mój Boże co za zapach! Świeży, witalny, nie za słodki ale przepiekny.

Produkt ma 250 mL.Producent obiecuje nam miekszą i bardziej nawilżoną skóre juz po jednym użyciu. Jestem skłonna w to uwierzyc,gdyż znam produkty Dove. Na codzien uzywam odżywki Dove Intensvie Repair








 po której moje włosy są w świetnej kondycji i nie wypadają w takiej ilości jak kiedyś.


Z dziką przyjemnością wypróbuje ten produkt. Naprawde ucieszyłam się z kolejnej niespodzianki Rossmanna!
Oby tak dalej!!!

Do zobaczenia



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię stosować świeże i cytrusowe zapachy w ciepłe dni :) Na pewno po niego sięgnę na kolejnych zakupach. Pozdrawiam http://aleksandra1308.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń