środa, 20 maja 2015

Rival de Loop vs. Maybelline Dream Wonder Nude

Cześć

Dzis na tapete wziałam 2 różne podkłady do twarzy.



 Maybelline Dream Wonder Nude nowość w kolorze 10 Ivory Ivory




                                       oraz
Rival de Loop Natural Lift Make Up w kolorze 1 Light Beige.








Dwie różne firmy. Dwa różne produkty.

Od dłuższego czasu  w swoim kuferku posiadam podkład z Rival de Loop. Jego konstytencja jest dość gęsta więc krycie jest dość dobre. Wykończenie jest lekko pudrowe przez co nie trzeba az tak dużo używac pudru. Do tej pory byłam zadowolona ze swojego wyboru. Do czasu....

Niedawno na rynku pojawił się nowy produkt z Maybelline Jade Dream Wonder Nude. Konstytencja tego fluidu jest bardzo wodnista!! Moje pierwsze wrażenie było "Matko Jedyna!! woda z kolorem!!" A ten aplikator!! Jak tu nakładać podkład na twarz!?
Postepowałam z instrukcja producenta. Porządnie wstrząsnełam, nałożyłam na palec,poczym na twarz i roztarłam. Efekt?? Nie bardzo zachwycał... Ledwo krył a nawet wydawał się za ciemny...
Nakładałam podkład Maybelline i palcami i beautyblenderem... I nic nie widać było różnicy.
Przy trzeciej już ostatniej próbie zrezygnowana ponownie założyłam podkład ale roztarłam go pędzlem. Eureka!!! Zobaczyłam krycie, brak efektu maski... cudo!! I po minutownym potrząsaniu buteleczka kolor sie zmienił.
Polubiłam sie z tym produktem,choć nie wiem czy warto wydać ponad 11 Euro za 20 mL podkładu.
Za podkład Rival de Loop za 30 mL płace niecałe 4 Euro.

Pomimo że oba podkłady różnia się odcieniami. Maybelline jest nieco żółtawy a Rival de Loop nieco różowy. Ale i tak oba do mnie pasuja.




Nadal szukam podkładu idealnego.  Lekkiego ale dobrze kryjącego, nie drogiego ale też i dobrej jakości.

Może wy mi coś polecicie?? Podkład idealny? Istnieje taki?
Dajcie Info w komentarzach!!

Papatki!!

4 komentarze:

  1. Nie znam tych podkładów, ja używam podklad z rimmel i dla mnie jest numerem jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zadowolona z podkładu Photogenic Lumessence od Lancoma.Kupiłam go na wyprzedaży ale i tak do tanich nie należał.Jest lekki i swietnie kryje,polecam z czystym sumieniem;-)

    soalicepl.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń