wtorek, 14 lipca 2015

Crazy Factory Haul

Dobry wieczór Aniołki


Jak każda kobieta kocham biżuterie. Od łanćuszków po pierścionki.
Dlatego tez postanowiłam złożyc zamówienie na stronie crazy-factory. Strona ta posiada wieleeeeeeeeeee różnych kolczyków,łancuszków, bransoletek itp. Odkryłam te stronke jakieś 2 lata temu i od tego czasu regularnie zamawiam piercingi oraz inne błyskotki.


Bardzo chcę przedstawic Wam moje zamówienie z tej strony:

A więc  lets go!
Zacznujmy od kolczyków typu banan. Standardowo kolczyki typu banan kojarzą się z przebiciem pępka. Lecz tego typu kolczyki można również stosowac do przebicia Standard Lobe. 





Wygląda jak zwykle przebicie, ale można stosowac o wieeele wiecej rodzajow bizuterii niz w przypadku dziurek od kosmetyczki(APEL !! NIE WOLNO PRZEBIJAC U KOSMETYCZEK GDYZ PISTOLET ROZRYWA TKANKE! KOSMETYCZKA NIE POSADA STERYLNEGO SPRZĘTU)
Ja tych przebic posiadam dwa. Po jednym w kazdym uchu.
W tym celu wybrałam sobie 2 kolczyki typu banan

Oto one:


Kolejnym przebiciem które posiadam jest Conch (przebicie w wewnątrz ucha). Kolczyk po wygojeniu jest wrecz niewyczuwalny.
Dla tego przebicia zakupilam jeden sliczny kolczyk

Przebicie Helix jest jednym z najpopularniejszych przebic. Osobiscie posiadam dwa. W celu ich ozdobienia zamówiłam te oto błyskotki


Kuleczka w połaczeniu z spirala da niesamowity efekt. Kolczyk nie tylko do helixa!



Przeglądajac stronke Crazy Factory natknełam sie na naszyjniki typu Vintage. Jeden z nich tak mi sie spodobal ze az musiałam go kupic
 No sami powiedzcie czy nie jest sliczny? do sukienki czy głebokiego dekoltu... cudo!

Jako ze ostatnio w mode ponownie weszły tatuaże tymczasowe postanowilam wypróbowac sławne metaliczne tatuaze .

Nie jestem tego pewna... Warto wogóle wydawac na to kase?
Jak nie to kupie sobie fajną bransoletke!

Kocham swoją mame wiec postanowiłam kupic jej piekną oraz modną czerwoną bransoletke z znaczkiem nieskonczoności



I to by było na tyle, Czekam na Wasza opinie,
Dajcie znac czy wam sie podoba!


Papatki

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam, że istnieją rodzaje przebić uszu! Ciekawe.. super biżuteria!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń