wtorek, 15 września 2015

Bubel-Veet Spawax

Witajcie

Dwa tygodnie temu otrzymałam od Rossmanna SpaWax od Veet.
(Spawax Veet). Moim zadaniem było testownie tego zestawu do domowego woskowania na ciepło

Producent obiecuje nam idealnie gładkie nogi. Łatwa aplikacja wosku pozwala nam zaoszczedzic czas. Dzieki innowacyjnej formule wosku nie trzeba uzywac plastrów. Zapach figi oraz fioletowych lili ma wprowadzic nas w atmosfere profesjonalego spa.

Wszystko fajnie. Obietnica piękna. Ale czy rzeczywiscie mozna wierzyc tym obietnicom?

NIE!!

Wosk rozpuszcza sie bardzo wolno. Zapach nie jest wogóle przyjemny. Śmierdzi plastikiem.
Mimo że wszystko ładnie wygląda, nie jest łatwo tego używac.
Podczas nakładania wosk zastyga już na szpatułce dołączonej do zestawu.
Nałożony wosk nie tak łatwo zerwac z nogi. Ciężko podwarzyć zastygła mase.
I co najważniejsze nie jest to depilacja do idealnej gładkiej skóry. Sama próbowałam ten sprzet 3 razy,. Różna długość włosa. Nigdy nie miałam idealnie gładkich nóg. Nie usuwa włosków w 100%.
Nie wiem czy jest to zależne od długości włosa czy od grubości włosa, ale nie działa to!

\Gdybym miała swiadomie kupić ten produkt, nie kupiłabym tego nigdy!
Jestem na nie!
Może nadaje się to tylko dla dziewczyn o bardzo delikatnych wloskach, albo dla osob które już od dawna się depilują woskiem


Mimo wszystko cieszyłam sie na ten test!

A wy już probowaliscie SpaWax od Veet?
Jakie są wasze odczucia?

Dajcie znac w komentarzach!

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz