czwartek, 15 października 2015

Dzien prezentów! Czyli Rossmann i Maybellin

Dobry wieczór Kochane Czytelniczki!

Jak mija wam tydzien? Moj jest nawet ok a konczy sie wspaniale!
A czemu?
 Bo zarówno Rossmann jak i Maybellin postawnowiły mnie dzis rozpiescic!
Ale do rzeczy!
Zacznijmy od Maybellin New York!
Wiele blogerek w Niemczech gra w rózne gry czy rozdania. Ja zagrałam w konkursie z Maybellin i oto co wygrałam!
Maybellin New York Superstay 24H, 510 Red Passion
Niesamowicie intensywna czerwien. Kolor ma sie utrzymywac do 24 godzin. Kolor jest tak zywy ze sie go az obawiam! Ale lubie wyzwania!

A teraz przechodzimy do Rossmanna!
Znowu wygrałam Boxa! a Oto co w srodku sie znajdowało




Jak w kazdym Boxie Rossman dołaczyl ulotke z produktami oraz zestaw kuponów rabatowch. Wiele rzeczy z boxa mozna kupic taniej, ale niestety tylko dany produkt.


Finger's Natrual Look French Manikure Nagel
Powiem szczerze, Nie wiem jak mozna tego uzywac! Nie wyobrazam sobie przykleic paznokci... Mimo to ciekawy produkt. Moze go komus oddam? Wiem napewno ze sama nie bd uzywac!

Rival de Loop Jumbo Lipstick 04
Pomadka w kredce, Nudowy lekko pomaranczowy kolorek. Mam nadzieje ze bd mi pasował.
A wy uzywacie takich kolorów.

Michalsky Berlin
Perfumy w dosc ciekawym opakowaniu ale nie konecznie moj zapach. Bd musiała dac mu szanse ale narazie poleżą w szafce bo uzywam innych pefum.


Rival de Loop Young XXL Palette 02 Rose 
Paletka cieni matowych oraz nieco błyszczacych, Kolorystycznie bardzo mi sie podoba, Juz wczesniej chciałam ja kupic ale jakos sie nie złozyło. Jak widac paletka jest nieco uszkodzona ale nie na tyle aby nie móc jej uzywac.

Isana Perfect Cover Cream
Korektor w cremie, Nigdy podobnego nie uzywałam.Szczegolnie zielonego korektora. Ale warto probowac!

Bebe More Reinhaltige Freychtugkeitspflege. Fur trockene Haut
Krem do twarzy dla skóry suchej! Cos dla mnie idealnego. Moja skóra jest dosc sucha wiec odpowiednie nawilzenie jest na wage złota!
T by Tetesept.Schaumbad
Płyn do kapieli o mega powalajacym zapachu! Odrazu chiałam isc sie wykąpac jak tylko zobaczyłam ten produkt. To jest chyba nowosc w Rossmannie!

Sargotan Pro Fresh zel pod prysznic
Zeli pod prysznic w domu nigdy dosc. Ten ma przepiekny zapach i napewno bd z tego korzystac cała moja rodzina.

DermaSpa Dove
Silnie nawilzajacy balsam do ciała. Cudowna rzecz. Moja skóra jest wyjatkowo sucha i dlatego bardzo sie ciesze z tego balsamu!





I oto wszystkie produkty jakie dzis otrzymałam!
Naprawde bardzo sie z tego ciesze bo coz innego moze cieszyc blogerke? Mozliwosc testowania nowych produktów to raj na ziemi dla blogerek!


Do zobaczenia!!!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne prezenty. Szkoda, że w Polsce nie są dostępnae linie kosmetyków kolorowych - Rival de Loop oraz Alterra :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń